Kedves vásárló !

Engedje meg, hogy bemutatkozzam. Nagy István vagyok a Herbárbioshop online webáruház Cégvezetője.

Engedje meg kedves olvasó, hogy pár gondolatot megosszak Önnel. "Jobb megelőzni, mint gyógyítani. Ez a szállóige mindnyájunk előtt ismert, s mégis csak alig-alig vesszük figyelembe. Az egészséget sok ember nem ajándéknak, nem legfontosabb javaink egyikének érzi, amelyet birtokolhatunk, hanem egy magától értetődő adottságnak. Hivatásnak, pénznek és presztízsnek gyakorta lényegesen magasabb az ázsiója, sokak számára ezek tűnnek egyedül kívánatosnak. Az azonban, hogy mindeme érthető "külsőségek" eléréséhez mindenekelőtt egészséges test szükségeltetik, legtöbbjüknek csak akkor válik világossá, ha betegség tünetei jelentkeznek, amikor valami nincs rendben. Nem hagyhatjuk azonban, hogy idáig fajuljanak a dolgok.
Az Isten kertjéből származó valamennyi gyógynövény hatalmas adomány és kegy nekünk, embereknek. Gyógyereje egyetemes, nem csupán a betegségek leküzdésében merül ki, hanem támogatják és fokozzák testünk védekező erejét, s ezáltal megvédenek bennünket minden lehetséges betegségtől.
Aki saját testén tapasztalta már egy tavaszi salaktalanító gyógynövénykúra felszabadító, könnyítő hatását, az - saját tudásának hála - természetes kapcsolatot alakít ki gyógyfüveinkkel. E sorok gondolatai arra serkentenek bennünket, hogy a fent leírtak betartása, egészségünk megóvásáról, megvédésről szól. Egészségünkre vigyázunk, mert higgye el, hogy mi is vigyázunk az Önére.

Mindezen gondolatok jegyében született meg az a döntés a fejemben ez évben, hogy megvalósítsam álmomat. Egy olyan dolgot alkossak, ami maradandó, kézzel fogható, és a vásárlók bizalmát el nyerhetem. Maga a név megalkotásakor egy fantázia nevet próbáltam megalkotni, ami a köztudatba könnyen berobban. Így született meg a Herbárbioshop név, mely önmagáért beszél. Természetesen tisztában voltam azzal, hogy a piac az nagyon erős, nagy a versengés, és egy ilyen kis cég kihívások tömkelegével fog szembesülni. Maga a névhez igazítottam a termékek palettáját. Folyamatosan kerestem azon hazai gyártó cégeket, amik megfelelnek cégünk profiljának, akik elsősorban gyógynövény természetes alapanyagokból, természetes forrásokból ered, bio, vegán, és herbár termékek, amik hozzájárulnak egészséges életmódunk javításához. Ahhoz, hogy egy cég ismerté váljon a köztudatban, az olvasók kegyeibe kell járni, hiszen egy jól csengő hirdetés, bizalmat kelt egy vásárlóban, és maga a kíváncsiság sarkalja arra, hogy megnézze a weboldalon hirdetett termékeket. Ehhez persze az is kell, hogy a google kereső egy olyan weboldalra irányítsa, ahol nemcsak a weboldal tematikája, dizájnja, fogja meg a kedves vásárlót, hanem szükségesek mindazon biztonsági elemek, melyek szavatolják a vásárlók biztonságát. Ma már büszkén elmondhatom, hogy weboldalunk vásárlóbarát, könnyen kezelhető. A közös munka sikere a közös partnerség, és örömmel mondhatom el, hogy ma már vannak partner cégek, akik bizalmat fektettek cégünkbe, hogy közös hirdetéseinket minél több olvasóhoz, vásárlóhoz juthassunk el. Közel 20 hazai gyártó céggel állunk partneri szerződésben, akik folyamatosan megújulva, új termékekkel rukkolnak elő, ezzel is színesítve a palettát. Azt gondolom, hogyha több lábon állunk, nagyobb a választék, akkor a vásárlók igényeit jobban kitudjuk elégíteni, másrészt pedig a vásárlói kedv megnő. Ösztönzően, és meggyőzően tudunk hatni rájuk. A termék palettáink között elsősorban gyógyfű alapanyagokból készült termékek vannak, ilyen pld: - gyógytea- kozmetikumok-natúr kozmetikumok-étrend kiegészítők-vegán-tejmentes-gluténmentes-bio,valamint- gyógyhatású só terápiás termékek.Ezen termékek a napi életünket megváltoztatja, ezáltal egészséges életmódot élhetünk. Nagy hangsúlyt fektetünk, arra hogy webáruházunkban forgalmazott termékek kiváló minőségű védjeggyel rendelkezzenek, másrészt pedig, hogy az adott termék leírása érthető, és könnyen kezelhető legyen a vásárló számára. Cégünk fő stratégia szerepe, a marketing. Azt gondolom, hogy ma már motorja egy jól szemléltető marketing, egy cég életében. A sikeresség titka a motiváltság, az elhivatottság, a bizalom. A vásárlók bizalma sokszor a statisztikákban jelenik meg. Nemcsak a hazai médiákban, interneten, online újságokban hirdetjük cégünk által forgalmazott termékeket, hanem jelen vagyunk, határainkon túl, Felvidéken, Erdélyben, és Kárpátalján. Azt gondolom, hogy ezek a statisztikai számok egy útirányt mutatnak, melyekre tudunk építkezni ezzel is jelezve, hogy igenis az online termékek forgalmazásának van jövője. Azt vallom, hogy egy vállalkozás akkor sikeres a mai világban, hogyha tisztességes úton maga biztos elhivatottsággal képviseljük a vásárlók érdekeit. A jövőbeni terveimet illetően, elég optimista vagyok. Szeretem a kihívásokat, éppen ezért mindig egy újabb célt tudok magam elé kitűzni. Persze a piaci kínálat, az mindig mérvadó, mik a trendek, mik azok az újdonságok, és hogy milyen a vásárlói kereslet. 

Kedves olvasó !

Miközben e sorokat végig olvasva, biztos megfordult az a gondolat a fejében, hogy mennyire él egészségesen. Ma már ebben a rohanó világban ne csak máról-holnapra éljünk, hanem gondoljunk a arra, hogyha egészségesebben táplálkoznánk, szervezetünk kiegyensúlyozottabbá válik, s ezáltal megváltozik a gondolkodás módunk, és mindenek szem előtt azt tartjuk, hogy igenis szükségünk van mind arra, amit a természet ad, mert az egy ajándék. Én ezekkel a gondolatokkal kívánok minden kedves olvasónak jó egészséget ! Vigyázzunk egymásra !

Köszönöm a figyelmet.

Nagy István

Cégvezető

Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el